Híreink

Csúcsra pörgetett diktatúra: az MTI elhallgatja a Jobbik megnyert sajtópereit!

2020-07-16 17:04
-A +A

Ismét megtagadta a függetlenségét és kiegyensúlyozottságát jó ideje elveszítő távirati iroda a Jobbik közleményének közzétételét, amely a propagandasajtó sajtóper-vesztéseiről szólt.

Az MTI által elhallgatott hír két, a kormánymédiában a Jobbikról terjesztett hazugsággal kapcsolatos. A bíróságok nyári ítélkezési szünete előtti utolsó tárgyalási nap még elegendő volt arra a kormánymédiának, hogy két hatalmas hazugsága miatt pert veszítsen a Jobbikkal szemben.

Elsőként a 888.hu nevű oldal ellen nyert a Jobbik, mert a revolvermédia az elmúlt néhány évben igazat ritkán mondó Volner Jánosra hivatkozva azt írta le, hogy a magyar néppárt még márciusban egy hét alatt milliós nagyságrendben költött a kormánnyal szembeni Facebook-kampányra. Aztán jött az állami hírcsatorna, ahol a Ma reggel című műsorban hangzott el az a valótlan állítás, miszerint egy korábbi párbeszédes politikus lett a Jobbik Sajtóosztályának a vezetője. A szakmaiságot még csak hírből sem ismerő propagandacsatornán azután jelentették ki ezt, hogy a Jobbik már egy héttel korábbi sajtóközleményéből kiderült, hogy pontosan ki is tölti be ezt a tisztséget. A magyar néppárt a jövőben sem fogja hagyni, hogy a Fidesz cselédsajtója hazugságokkal traktálja a választókat, és minden esetben fel fog lépni a politikai megrendelésre készített hazugságcunami ellen.

 

A Jobbik frakció növelte ivóvíz automatáinak számát, amivel ennyi műanyag flakont spórolt meg:

 

Ajánlott cikkek

Eseménynaptár

h
k
sze
cs
p
szo
v
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
2020 augusztus