Totális digitalizáció helyett személyes ügyfélszolgálatot is mindenkinek!
![Totális digitalizáció helyett személyes ügyfélszolgálatot is mindenkinek!](https://blob.jobbik.hu/covers-by-articles/e81118d6-f753-4eb5-af8f-c7e5ae12fb47/e3b67813-0cec-462c-8b27-8a959231b87a/1200x675.webp)
Pártunk alelnöke, országgyűlési képviselője Z. Kárpát Dániel sajtótájékoztatóján elmondta, hogy sokan "egyfajta digitális kényszerzubbonyként" élik meg, hogy az ügyintézés során robotokkal és QR-kódokkal, applikációkon keresztül kell kommunikálniuk. Az egyetlen normális megoldás, hogy maradjon meg minden jelenleg meglévő ügyintézési lehetőség addig, amíg meg nem szűnik a kereslet iránta, mondván, a digitalizáció lehessen az azt választók "gyorsítópályája", de vegyék figyelembe azok igényeit is, akik ódzkodnak ezektől a megoldásoktól.
Nagyon sokan vagyunk, akik nem akarják összeláncolni magukat az okostelefonjukkal, és nem akarnak hátrányokat elszenvedni, amiért nem applikációkon keresztül és nem QR-kóddal intézik az ügyeiket. Nem lehet a polgárokra erőltetni egy olyan folyamatot, amellyel többségük elégedetlen és irritálva érzi miatta magát.